23:51:21
 فیکٹ چیک: نتیش کے قافلے پر حملے کی دو سالہ ویڈیو جھوٹے دعوؤں کے ساتھ وائرل ہوئی
 263
25 Jun, 2020 01:13 pm

ایک ویڈیو سوشل میڈیا پر تیزی سے وائرل ہورہی ہے۔ دو منٹ 20 سیکنڈ کی اس ویڈیو میں ایس یو وی کاروں اور پولیس گاڑیوں کا قافلہ نظر آرہا ہے، جس پر لوگ سڑک کے  دونوں اطراف کھڑے پتھر مارتے نظر آ رہے ہیں۔ ویڈیو میں پولیس کی ایک جیپ ایک گھر سے ٹکرا جاتی ہے، جس کے بعد کچھ پولیس اہلکار وہاں کھڑے لوگوں پر پتھراؤ بھی کرتے اور کچھ لوگوں کے ساتھ مار پیٹ کرتے ہیں۔
یہ دعوی کیا جارہا ہے کہ یہ پتھراؤ وزیر داخلہ امت شاہ کے قافلے پر اس وقت ہوا جب وہ بہار میں انتخابی مہم کے لئے جارہے تھے۔ غور طلب ہے کہ اس سال اکتوبر میں بہار میں اسمبلی انتخابات ہونے والے ہیں۔
فیکٹ چیک:
 ایک نیوز ایجنسی نے پایا کہ وائرل ہونے والی ویڈیو تقریبا دو سال پرانی ہے اور پتھراؤ کا واقعہ امیت شاہ کے قافلے کے ساتھ نہیں ، بلکہ وزیر اعلی نتیش کمار کے قافلے کے ساتھ ہوا ہے۔
اس ویڈیو کو شیئر کرتے ہوئے فیس بک کے پیج "یالی - யாழலி" نے تمل میں ایک عنوان لکھا ہے ، جس کا ترجمہ کیا ہے: لوگوں کو امت شاہ کے قافلے نے سنگسار کیا ، جو بہار میں انتخابی مہم چلانے گئے تھے۔ پوسٹ کا محفوظ شدہ دستاویز یہاں دیکھا جاسکتا ہے۔
نتیجہ:
جب وائرل ہونے والی ویڈیوز کے کلیدی فریموں کو کاٹ کر ان کو ریورس سرچ کیا تو ہمیں یہ ویڈیو نیوز 18 کے فیس بک پیج پر ملا۔ یہ ویڈیو 13 جنوری 2018 کو یہاں اپ لوڈ کی گئی تھی ، اس کے ہمراہ کیپشن کے مطابق جب دیہاتیوں نے ان کے قافلے پر پتھراؤ کیا، بہار کے وزیر اعلی نتیش کمار بکسر جارہے تھے۔
ہمیں اس واقعے سے متعلق میڈیا رپورٹس بھی موصول ہوئی ہیں۔ ان اطلاعات کے مطابق نتیش اس وقت ترقیاتی جائزہ کے سفر پر گئے تھے جب ان کے قافلے پر حملہ ہوا تھا۔ اس واقعے میں نتیش زخمی نہیں ہوئے تھے ، لیکن ان کے قافلے میں شامل کچھ سیکیورٹی اہلکار زخمی ہوگئے تھے۔
اطلاعات کے مطابق کچھ لوگ چاہتے تھے کہ نتیش اپنے گاؤں جائیں اور وہاں کی حالت زار پر روشنی ڈالیں ، لیکن جب ان کی درخواست کو نظرانداز کیا گیا تو انہوں نے غصے سے وزیر اعلی کے قافلے پر پتھراؤ کیا۔
امیت شاہ ورچوئل ریلی کررہے ہیں
اکتوبر میں بہار میں اسمبلی انتخابات ہونے والے ہیں ، جس کی وجہ سے امت شاہ نے دہلی سے ایک ورچوئل ریلی کے ذریعہ 7 جون کو بہار میں انتخابی مہم چلائی تھی۔ ابھی تک ان کے آئندہ انتخابات کی تشہیر کے لئے بہار جانے کے بارے میں کوئی خبر نہیں ملی ہے۔
یہ ویڈیو پہلے بھی وائرل ہوچکی ہے
وائرل ہونے والی اس ویڈیو کو کچھ دن پہلے ہی سوشل میڈیا پر شیئر کیا جارہا تھا۔ اس وقت ، یہ دعوی کیا گیا تھا کہ لاک ڈاؤن کے وقت ، جہاں لوگ بھوک سے مر رہے ہیں ، وزیر اعلی نتیش کمار اے سی کے گرد گھوم رہے ہیں۔ انڈیا ٹوڈے نے بھی اس وقت وائرل ہونے والی ویڈیو کی سچائی کا انکشاف کیا تھا۔
لہذا یہ بات واضح ہوگئی کہ وائرل ہونے والی ویڈیو دو سال پرانی ہے اور حملہ امیت شاہ کے قافلے پر نہیں بلکہ نتیش کمار کے قافلے پر ہوا تھا۔

Original text