23:51:21
فیکٹ چیک: سوشانت سنگھ راجپوت کے والد کے نام پر وائرل ہوا یہ ٹویٹر اکاؤنٹ ہے فرضی
 251
03 Jul, 2020 07:33 pm

ممبئی: اداکار سوشانت سنگھ راجپوت خودکشی معاملے میں سی بی آئی انکوائری کا مطالبہ تیزی سے بڑھ رہا ہے۔ کئی بڑی شخصیات نے سوشانت کیس کی تحقیقات سی بی آئی کے حوالے کرنے کا مطالبہ کیا ہے۔ ٹویٹر پر بھی اس کے بارے میں ایک ٹویٹ بڑے پیمانے پر شیئر کیا جارہا ہے۔ اس ٹویٹ میں کہا جارہا ہے کہ سوشانت سنگھ راجپوت کو قتل کیا گیا ہے اور اس معاملے کی سی بی آئی تحقیقات ہونی چاہئے۔ حیرت کی بات یہ ہے کہ جس اکاؤنٹ سے یہ ٹویٹ کیا گیا تھا وہ سوشانت کے والد کے کے سنگھ کے نام پر ہے۔
ٹویٹر اکاؤنٹ :
ٹویٹر اکاؤنٹ کے بائیو میں لکھا ہے کہ یہ سوشانت کے والد کا آفیشل اکاؤنٹ ہے۔ پروفائل تصویر میں سوشانت کے ساتھ کے کے سنگھ کی تصویر بھی لگی ہوئی ہے۔
وائرل ٹویٹ :
وائرل ٹویٹ میں لکھا ہے ، "میرا بیٹا سوشانت سنگھ راجپوت بہت بہادر تھا۔ میں جانتا ہوں کہ وہ کبھی خودکشی نہیں کرسکتا۔ اسے قتل کرکے خودکشی ثابت کرنے کی کوشش کی جارہی ہے۔ میں درخواست کرتا ہوں کہ اس سارے معاملے کی سی بی آئی تحقیقات ہونی چاہیے"۔ اس اکاؤنٹ سے سوشانت کی موت کے بارے میں اور بھی بہت سے ٹویٹس کیے گئے ہیں۔ 
فیکٹ چیک : 
نیوز ادارے (اے ایف ڈبلیو اے) کے مطابق سوشانت کے والد کے نام پر بنایا گیا یہ اکاؤنٹ جعلی ہے۔ سوشانت کے والد کے کے سنگھ کا ٹویٹر پر کوئی اکاؤنٹ نہیں ہے۔ سوشل میڈیا پر ہزاروں افراد اس فرضی اکاؤنٹ کو سوشانت کے والد کا آفیشل اکاؤنٹ سمجھ رہے ہیں۔ اس سے اندازہ لگایا جاسکتا ہے کہ وائرل ٹویٹ کو خبر لکھنے کے وقت تک 16،000 سے زیادہ بار لائک کیا جاچکا ہے اور قریب 6000 بار ٹویٹ کیا گیا ہے۔
صرف اتنا ہی نہیں بلکہ اس اکاؤنٹ سے کیے گئے کچھ مزید ٹویٹس کو بھی خوب شیئر کیا جارہا ہے۔ یہ ٹویٹس بالی ووڈ مافیا ، اقربا پروری اور ممبئی پولیس کے کردار کے بارے میں کیے گئے ہیں۔ سوشانت کی موت کے بعد بالی ووڈ مافیا اور اقربا پروری کے بارے میں ایک بحث چھڑی ہوئی ہے۔ اس کا فائدہ اٹھاتے ہوئے اس اکاؤنٹ سے ایسے ٹویٹس کیے گئے ، جس پر لوگ یقین کر بیٹھے۔ اب تک 7000 سے زیادہ افراد نے اس اکاؤنٹ کو فالو کر چکے ہیں۔ انٹرنیٹ ٹول Foller.me کے مطابق ، یہ اکاؤنٹ 24 جون کو بنایا گیا ہے۔ اکاؤنٹ میں استعمال ہونے والی تصاویر انٹرنیٹ سے لی گئیں ہیں۔ اکاؤنٹ کا ذخیرہ یہاں دیکھا جاسکتا ہے۔ اس اکاؤنٹ پر ، سوشانت سنگھ راجپوت کے ممیرے بھائی انوج سنگھ سے گفتگو کے مطابق، انہوں نے واضح کیا کہ نہ تو سوشانت کے والد ٹویٹر پر موجود ہیں اور نہ ہی انہوں نے سوشانت کی موت پر سی بی آئی تحقیقات کا مطالبہ کیا ہے۔ انوج سنگھ نے اس اکاؤنٹ سے متعلق سائبر سیل میں شکایت بھی کی ہے۔ تاہم ، کچھ اطلاعات کے مطابق ، سوشانت کے ایک ماموں نے کہا تھا کہ انہیں سوشانت کے خودکشی کرنے پر شک ہے۔ انہوں نے کہا کہ یہ ایک سازش ہوسکتی ہے اور پولیس کو اس کی تحقیقات کرنی چاہئے۔
نتیجہ 
یہ بات واضح ہے کہ سوشانت کے والد کے کے سنگھ کے نام پر بنایا گیا یہ اکاؤنٹ فرضی ہے۔ اس اکاؤنٹ کا کے کے سنگھ سے کوئی لینا دینا نہیں ہے۔

Original text