23:51:21
رانی ورلڈ گیمز کھلاڑی آف دی ایئر کے لئے نامزد
 289
10 Jan, 2020 07:57 pm

نئی دہلی: ہندوستانی خاتون ہاکی ٹیم کی کپتان رانی کو عالمی گیمز کھلاڑی آف دی ایئر 2019 ایوارڈز کیلئے منتخب کیا گیا ہے۔ ہندوستانی ہاکی یونین (ایچ آئی )نے رانی کو اس باوقار ایوارڈ کے لیے منتخب کیے جانے پر مبارک باد دی ہے۔ یونین کے صدر محمد مشتاق احمد نے کہا کہ ہم رانی کے ہاکی کے لیے اور ان کی کامیابیوں کے لئے انہیں مبارکباد دیتے ہیں۔ ہم سب ہاکی شائقین سے اپیل کرتے ہیں کہ رانی کی حمایت  کریں اور خاتون ٹیم کو ٹوکیو اولمپک 2020 کی تیاریوں کے لیے بھی نیک خواہشات دیتے ہیں۔
۔ سال 2019 کے لیے کل 25 کھلاڑیوں کو 25 مختلف کھیلوں سے منتخب کیا گیا ہے۔ ان تمام کھلاڑیوں کو ان کے متعلقہ بین الاقوامی ایسوسی ایشن نے نامزد کیا ہے۔
ہاکی کی عالمی تنظیم بین الاقوامی ہاکی فیڈریشن (ایف آئی ایچ)کی جانب سے اس ایوارڈ کے لیے رانی کو نامزد کیا گیا تھا۔ رانی نے ہندوستان کو مسلسل دوسرے اولمپک کھیلوں کے لیے کوالیفائی کرنے میں اہم کردار ادا کیا ہے، جس کے لئے انہیں نامزد کیا گیا ہے۔ گزشتہ سال ایكروبیٹك جمناسٹکس روس کے ماریا چیرنووا اور جيارجي پٹاريا نے 159،348 ووٹوں کے ساتھ یہ ایوارڈ جیتا تھا۔ یہ جوڑی امریکی پاورلفٹر جینیفر تھامپسن سے چند ووٹوں سے آگے رہی تھی۔

Original text