23:51:21
کیرالہ حکومت نے مسافروں کے لئے جاری کی نئی ہدایات
 118
15 Jun, 2020 06:00 pm

کورونا وائرس کے معاملات میں تیزی سے اضافے کے درمیان ، کیرالہ حکومت نے مختصر سفر کے لئے ریاست کا رخ کرنے والوں کے لئے رہنما اصولوں کے ایک نئے فہرست جاری کہ ہے۔  کسی کو بھی ایک ہفتہ سے زیادہ تک جنوبی ریاست میں رہنے کی اجازت نہیں ہوگی۔ ریاستی حکومت نے آج بتایا کہ زائرین کو پہنچنے سے پہلے مقامی سفر کے بارے میں تفصیلات اور اس کے ساتھ ہی مقامی دورے کی تفصیلات اور رکنے کی جکہ اور رابطہ شخص کے بارے میں اطلاع دینی ہوگی۔
 مسافروں کو کیرالہ حکومت کے کووڈ-19 کے جگرتھا پورٹل میں سب سے پہلے اپنا اندراج کروانا ہوگا اور اپنے دورے کے لئے انٹری پاس حاصل کرنا ہوگا۔ ضلعی کلکٹر تفصیلات کی تصدیق کے بعد مختصر دورے کی منظوری دیں گے۔
ایک بار جب مسافر کیرالہ پہنچ جاتے ہیں تو انہیں براہ راست ہوٹل جانا ہوگا۔ ہوائی اڈے یا اسٹیشن یا بس ٹرمینلز اور ٹھہرنے کی جگہوں کے درمیان کسی طرح کے رکنے کی اجازت نہیں ہوگی۔
جب کوئی شخص ریاست میں داخل ہوگا تو یہ کسی بھی شخص سے نہیں مل سکتا یا سفر کے لئے مذکورہ مقصد کے علاوہ کسی اور جگہ نہیں جا سکتا۔ 
 عوامی مقامات یا قریبی اسپتالوں میں جانے کی ممانعت ہے۔ بزرگ افراد یا 10 سال سے کم عمر بچوں کے ساتھ رابطے میں آنے سے گریز کرنا ہوگا۔ 
کیرالہ میں اپنے قیام کے دوران ، مسافروں کو کووڈ 19 کے تمام مشوروں اور احتیاطی تدابیر پر عمل کرنا ہوگا جن میں معاشرتی دوری ، بار بار ہاتھ دھونے اور چہرے کے ماسک پہننا ہے۔  مسافروں کو سفر کے دوران ہینڈ سینیٹائزر اور ایک اضافی ماسک لے کر جانا ہوگا۔ 
مسافر متعلقہ سرکاری حکام کی پیشگی اجازت حاصل کیے بغیر کیرالہ میں اپنے قیام میں توسیع نہیں کر سکتے۔ 
اگر مسافر ایسا کرتا ہے تو مقامی رابطہ شخص اس کا ذمہ دار ہوگا۔
جیال رہے کہ کیرالا پہلی ریاست تھی جہاں 30 جنوری کو ہندوستان میں کورونا وائرس کا پہلا معاملہ درج ہوا تھا۔ ریاست میں کورونا وائرس کے مریضوں کی کل تعداد 2،461 ہے۔

 

Original text