23:51:21
فیکٹ چیک:میڈیا کی غلط رپورٹنگ :آسام میں ’پاکستان زندہ باد‘نہیں ‘عزیز خان زندہ باد‘کے نارے لگے
 118
09 Nov, 2020 01:04 pm

نئی دہلی :بی جے پی کے ایم ایل اے ہیمنت بسووا شرما نے 6 نومبر کو ایک ویڈیو ٹویٹ کی۔ انہوں نے دعوی کیا کہ لوگوں نے آل انڈیا یونائیٹڈ ڈیموکریٹک فرنٹ (اے آئی یو ڈی ایف) کے سربراہ اور رکن پارلیمنٹ بدرالدین اجمل کے استقبال کے لئے'پاکستان زندہ باد'کے نعرے لگائے۔ انہوں نے کانگریس کو بھی نشانہ بنایا اور لکھا کہ اس سے کانگریس کو پوری طرح سے بے نقاب کیا گیا ہے،جو ایسی قوتوں سے اتحاد کرکے ان کی حوصلہ افزائی کررہی ہے۔ اے آئی یو ڈی ایف کانگریس اور بائیں بازو کی جماعتوں کی شراکت میں 2021 میں آسام اسمبلی انتخابات لڑنے جا رہی ہے۔
بی جے پی کے رکن پارلیمنٹ ڈاکٹر راجدیپ رائے نے بھی اس ویڈیو کو ٹویٹ کرکے یہی دعوی کیا ہے۔ ساتھ ہی انہوں نے یہ بھی لکھا کہ بدرالدین کو فوری طور پر رکن پارلیمنٹ کے عہدے سے استعفیٰ دینا چاہئے۔ بی جے پی کے ایم ایل اے اشوک سنگھل نے ہیمنت بسوا کا ٹویٹ شیئر کرتے ہوئے لکھا ، "بدر الدین اجمل کے استقبال کے لئے پاکستان زندہ باد کے نعرے سلچر ایئرپورٹ پر بلند کیے گئے۔ کانگریس ،اے آئی یو ڈی ایف اب آسام میں کھلے عام ملک دشمن سرگرمیاں کررہی ہیں۔
سی این این نیوز18 نمائندے پائل مہتا نے بھی اس ویڈیو کو ٹویٹ کیا۔ انہوں نے لکھا کہ جب اے آئی یو ڈی ایف کے چیف بدرالدین سلچر ائیرپورٹ پہنچے تو ہندستان مخالف نعرے لگائے گئے۔'پاکستان زندہ باد'کے نعرے بلند ہوئے۔  صحافی اٹانو بھویا نے بھی ایک ٹویٹ میں یہی دعوی کیا ہے۔ 
میڈیا آؤٹ لیٹ نیوز لائیو نے بھی اس خبر کو رپورٹ کیا۔ رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ وائرل ہونے والی ایک ویڈیو میں،لوگ بدرالدین اجمل کا استقبال کرتے ہوئے،'پاکستان زندہ باد'کے نعرے لگاتے ہوئے دکھائے گئے۔ یہ نیوز براہ راست چینل بی جے پی کے ایم ایل اے ہیمنت بسووا شرما کی اہلیہ چلاتی ہیں۔
ٹائمز ناؤ نے بھی ویڈیو چلاتے وقت یہی دعوی کیا۔ اگرچہ چینل نے کہا کہ بی جے پی یہ دعویٰ کررہی ہے ،لیکن اے آئی یو ڈی ایف اسے ایک سیاسی سازش قرار دے رہی ہے۔
اس کے علاوہ ایشیا نیٹ بنگلہ،ایشیانیٹ ہندی،دی نیو انڈین ایکسپریس،سی این این نیوز18 نے بھی اس ویڈیو کے بارے میں خبر شائع کی۔ تاہم ،انڈین ایکسپریس نے اپنی رپورٹ میں اے آئی یو ڈی ایف کے ترجمان امین الاسلام کے بیان کو بھی شامل کیا ہے۔
بیان کے مطابق، "ہمارے حامیوں نے اجمل زندہ باد ، اے آئی یو ڈی ایف زندہ باد کے نعرے لگائے۔ پاکستان زندہ باد کا نعرہ بلند کرنے کا الزام بی جے پی کی طرف سے رچی گی ایک سیاسی سازش ہے۔ ہم نے تحقیقات کا مطالبہ کیا ہے۔
فیکٹ چیک:ویڈیو کو غور سے سننے کے بعد ،یہ ظاہر ہوتا ہے کہ یہ'پاکستان زندہ باد'کے نعرے نہیں بلکہ'عزیز خان زندہ باد'کے نعرے ہیں۔ ہمیں وہی ویڈیو ملی ہے جو 5 نومبر کو فیس بک پر اپ لوڈ کی گئی تھی اور زیادہ (کلیئر)واضح ہے۔ اس ویڈیو میں نعروں کو زیادہ واضح طور پر سنا گیا ہے۔ myneta.info سے موصولہ اطلاعات کے مطابق عزیز خان اے آئی یو ڈی ایف سے ایم ایل اے ہیں۔
ہم نے دیکھا کہ AIUDF کے ٹویٹر ہینڈل سے ایک ویڈیو جاری کیا گیا ہے۔ اس ویڈیو کے ذریعے یہ واضح کردیا گیا ہے کہ ہوائی
اڈے پر 'پاکستان زندہ باد'کے نعرے نہیں بلکہ'عزیز خان زندہ باد'کے نعرے تھے۔ ترجمان کا کہنا ہے ، "آج صبح سے ہی ہم نیوز لائیو پر ایک خبر دیکھ رہے ہیں۔ اس نیوز  لائیو کے مالک ہیمنت بسووا شرما ہیں۔ بتایا گیا ہے کہ ہمارے حامی
پاکستان زندہ باد کے نعرے بلند کررہے ہیں۔ یہ سراسر غلط ہے۔ وہاں لوگ بدرالدین زندہ باد ، اے آئی یو ڈی ایف زندہ باد اور ہمارے بہت سے ایم ایل اے جیسے نعرے لگارہے ہیں۔ لوگوں نے'عزیز خان زندہ باد'کے نعرے لگائے۔ یہ لوگ اسے'پاکستان زندہ باد'کے نعرے سنارہے ہیں۔ یہ مکمل طور پر ایک سیاسی سازش ہے۔ تاکہ کانگریس کے ساتھ ہم جو اتحاد کرنے جا رہے ہیں ، بائیں پارٹیاں ہم ٹوٹ  سے جائیں۔ "
ہم نے ایم ایل اے عزیز خان سے بھی بات کی۔ انہوں نے بتایا ، “پاکستان زندہ باد کے نعرے نہیں لگائے۔ جب اے آئی یو ڈی ایف چیف تشریف لائے تو ، میرے ساتھ اور بھی بہت سے ایم ایل اے موجود تھے۔ حامی سب کے ناموں کے لئے نعرے بلند کررہے تھے۔ پاکستان زندہ باد کا نعرہ بلند کرنے کا الزام صرف اور صرف بدنامی کے مقصد سے کیا جارہا ہے۔ ہم ایسے لوگوں کے خلاف سخت کارروائی کریں گے۔ "
ہم ان اس سے پوچھا کہ کیا وہ اس وقت کی تصویر بھیج سکتے ہیں؟ انہوں نے ہوائی اڈے پر اپنی موجودگی کی تصویر ہمارے ساتھ
شیئر کی۔ اس تصویر میں سرکلر دائرے میں نظر آنے والا شخص عزیز خان ہے۔
اس طرح ،بی جے پی رہنما ہیمنتا بھشوا شرما اور میڈیا کا ایک طبقہ جھوٹے دعوے کر رہا ہے کہ 'پاکستان زندہ باد'کے نعروں کو شلچرایرپورٹ پر بلند کیا جانا چاہئے۔ جب کہ حقیقت یہ ہے کہ ایم ایل اے 'عزیز خان زندہ باد'کے نعرے لگ رہے تھے۔ یہ پہلا موقع نہیں جب ایسے دعوے کیے جارہے ہیں۔ اکثر دیکھا جاتا ہے کہ اپوزیشن جماعتوں کے قائدین 'پاکستان زندہ باد' کے نعرے لگاتے ہیں۔ اس غلط معلومات کے ذریعہ کئی بار اے آئی ایم ایم اور کانگریس کو نشانہ بنایا جاتا ہے۔ لکھنؤ میں سی اے اے کے خلاف جلسے میں پاکستان زندہ باد کے نعروں کے دعوے بھی کیے گئے۔ بی جے پی آئی ٹی سیل کے سربراہ امیت مالویہ بھی ایسے دعوے کرنے والوں میں شامل تھے۔ وہیں پر،'کاشف صاب زندہ باد'کے نعرے لگائے گئے۔ کاشف احمد AIMIM لکھنؤ کے سربراہ ہیں۔ اس معاملے پر آلٹ نیوز کی تحقیقات کو یہاں پڑھا جاسکتا ہے۔
(اپ ڈیٹ: ٹائمز ناؤ نے اس کے ایک 10.30 شوز میں'آسام میں پاکستان زندہ باد فراڈ'کہا جاتا ہے۔ اسی دوران،بی جے پی کے آئی ٹی سیل کے سربراہ امیت مالویہ نے حقائق کی جانچ پڑتال اور غلط معلومات کو فروغ دینے کے باوجود اس ویڈیو
کو شیئر کیا۔)
بشکریہ :altnews.in

Original text