23:51:21
سال کا پہلا سورج گرہن 
 147
21 Jun, 2020 11:11 am

نئی دہلی: اس سال کا پہلا سورج گرہن 21 جون یعنی آج ہے۔ یہ اس سال کا پہلا سورج گرہن ہے ۔ ہندوستانی وقت کے مطابق ، یہ چاند گرہن (سوریا گرہن 2020) صبح 9.15 سے شروع ہوگا۔ سورج گرہن شروع میں جزوی شمسی گرہن ہوگا اور یہ 10 سے 17 منٹ تک ایک مکمل سورج گرہن کی طرح نمودار ہوسکتا ہے۔ سورج گرہن اتوار کی سہ پہر 2 بجکر 20 منٹ پر ختم ہوگا۔ جب کہ جزوی شمسی گرہن شام 3 بجکر 4   منٹ پر ختم ہوگا۔ سال 2020 کا پہلا سورج گرہن لگ بھگ 6 گھنٹے تک موثر رہے گا۔ یہ سورج گرہن چین ، افریقہ ، کانگو ، ایتھوپیا ، نیپال ، پاکستان سمیت ممالک میں نظر آئے گا۔
سورج گرہن کا وقت؟
ہندوستانی معیاری وقت کے مطابق ، جزوی شمسی گرہن کا آغاز صبح 9 بج کر 15 منٹ پر ہوگا ، جب کہ مکمل سورج گرہن کا مرحلہ صبح 10 بج کر 17 منٹ پر شروع ہوگا۔ سورج گرہن رات 12 بجکر 10 منٹ پر اپنے سب سے زیادہ اثر میں دیکھا جائے گا ، جب کہ چاند گرہن کا جزوی مرحلہ شام 3:30 بجے ختم ہوگا۔
ہندوستان میں سورج گرہن کہاں دیکھا جائے گا؟
ہندوستان میں ، سورج گرہن کچھ مشہور شہروں جیسے دہرادون ، سرسا اور ٹیہری میں دیکھا جائے گا۔ ملک کے دوسرے حصوں میں جزوی طور پر سورج گرہن لگے گا۔
کیا نہیں کرنا ہے اس دوران ،حاملہ خواتین کو گھر سے باہر نہیں نکلنا چاہئے۔ چاند گرہن کی مدت کے دوران ، الٹرا وایلیٹ شعاعیں سورج سے نکلتی ہیں ، جو جنین کے لئے نقصان دہ ہوتی ہیں۔
 21 جون کو سورج گرہن میں رنگ آف فائر کو دیکھ سکتے ہیں۔ دراصل ، اس وقت چاند کی وجہ سے 88 فیصد سورج نظر نہیں آئے گا۔ اس کی وجہ سے ، سورج کے کنارے انگوٹھے کی طرح نظر آئیں گے۔ اسے آگ کی انگوٹھی کہا جاتا ہے۔ آگ کا یہ رنگ کئی سیکنڈ سے 12 منٹ تک کئی مقامات پر نظر آئے گا۔
سال 2020 کا پہلا سورج گرہن کب ہوگا؟
سال کا پہلا سورج گرہن 21 جون 2020 کو پیش آئے گا۔ یہ سرکلر سورج گرہن ہوگا۔ کنولر مرحلے کا تنگ راستہ شمالی ہندوستان سے گزرے گا۔ ملک کے باقی حصوں میں ، یہ جزوی شمسی گرہن کے طور پر دیکھا جائے گا۔
سورج گرہن کے دوران ان چیزوں کو دھیان میں رکھیں:
. سورج گرہن کے دوران لوگ اکثر سورج کو ننگی آنکھوں سے دیکھتے ہیں۔ اسے بھی مت بھولنا۔ یہ آپ کی آنکھوں کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔
اگر آپ سورج گرہن دیکھنا چاہتے ہیں تو اس کے لئے شمسی فلٹر شیشے استعمال کریں۔
. شمسی توانائی سے فلٹر شیشے شمسی دیکھنے کے شیشے ، ذاتی شمسی فلٹر یا چاند گرہن بھی کہا جاتا ہے۔
 جب شیشے نہ ہوں تو سورج گرہن نہ دیکھیں۔
 سورج گرہن کے دوران یہاں تک کہ دوربین سے نہ دیکھیں۔

Original text