23:51:21
اسمارٹ سٹی پروجیکٹ کو مقامی تعمیراتی طرز کے ساتھ مربوط کرنے کی ضرورت: ونکیا نائڈو
 97
11 Jul, 2020 07:30 pm

نئی دہلی: نائب صدر ایم وینکیا نائیڈو نے ہفتے کے روز کہا کہ وزیر اعظم نریندر مودی کے کثیر المقاصد اسمارٹ سٹی مہم کو مقامی تعمیراتی انداز سے جوڑنے کی ضرورت ہے جس سے مقامی کاریگروں کو روزگار ملے گا۔
 نائیڈو نے یہاں ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعہ ہندوستانی انسٹی ٹیوٹ آف آرکیٹیکٹس کی سالانہ قومی کانفرنس کے افتتاحی سیشن سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ تمام ممالک اور براعظموں میں تہذیبیں فروغ پائی ہیں۔ آرکیٹیکچر ان تہذیبوں کے لئے لازمی رہے ہیں۔ کثیر المقاصد پروجیکٹ اسمارٹ سٹی مہم میں مقامی فن تعمیر کا استعمال کیا جانا چاہئے جس سے مقامی کاریگروں کو روزگار اور نوجوانوں کو مواقع فراہم ہوں گے۔
انہوں نے کہا ’’آج جب ہم اسمارٹ سٹی تیار کررہے ہیں ، ہم وزیر اعظم نریندر بھائی مودی کے ’سب کے لئے آواس‘ کے خواب کو پورا کررہے ہیں ، ہمیں ان منصوبوں کو ہر خطے کی مخصوص ثقافت اور دستکاری سے جوڑنا ہوگا، ان کو شامل کرنا ہوگا‘‘۔
 نائیڈو نے کہا کہ اس سے نہ صرف اس جگہ کے ثقافتی ورثے کو زندہ رکھا جاسکے گا بلکہ مقامی کاریگروں اور کاریگروں کی حوصلہ افزائی اور ملازمت بھی ملے گی۔
وادیٔ سندھ کی تہذیب سے لے کر کونارک کے سوریہ مندر تک ہندوستانی فن تعمیر کے فروغ کی بہت ساری بہترین مثالیں موجود ہیں۔ ملک میں بہت سی عمدہ عمارتیں ہیں جنہیں مقامی کاریگروں نے مقامی وسائل اور مقامی تکنیک سے بنایا ہے۔ فن تعمیر کسی بھی تہذیب کی ترقی کا خاصہ ہوتا ہے۔ ہر دور میں ہرتہذیب کی فن تعمیر کا اپنا اپنا انداز ہوتا ہے۔ ہر براعظم نے اپنی پوری تاریخ میں الگ الگ طرز تعمیر کو فروغ دیا ہے

 

Original text